Världens bästa sushi

Idag har jag varit och ätit med en kompis på stan. Eftersom hon har bott här ett bra tag var det hon som fick visa vägen till en bra restaurang. Vi åt, säkert stans bästa, sushi. Eftersom jag glömde bort att ta bild kan jag inte visa er hur fantastiskt fint det var upp lagt. Jag har nog aldrig ätit så många sushibitar i hela mitt liv! Annars blev det också lite egotid med shopping och manikyr nu undefter kvällen.

Jag måste verkligen lära mig att hitta bättre nere i down town, efter allt mitt letande efter tunnelbanan har jag knappt någon känsel kvar i stortån.

Nu ska jag fortsätta min egokväll med att bädda ner mig under dumtäcket och läsa min bok.

Dagens lunch, eftersom restaurangen inte öppnar förrän på måndag


Jag kommer ha så svårt att motstå alla frestelser




Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0