sunday brunch

Himlans vad man äter på den här skolan. Först var det utsatt att äta frukost halv tio, sen nu klockan tolv serveras det brunch. Jag ser i och för sig fram emot brunchen, eftersom den frukost vi fått serverad nu sedan jag kom hit är inte alls bra. Bara Philiadelphia ost och vitt bröd, idag var faktiskt första gången vi fick frukt till. Banan har nog aldrig smakat så gott till frukost!

Nu är mitt schema bestämt och jag ska läsa kommande kurser:
- Intermediate Macroeconomics
- Marketing Research and Consumer Behaviour
- Strategic Management
- Introduction to Psycology

Nu innan brunchen ska jag iväg med J och inhandla lite frukt som jag kan ha på rummet. Känns konstigt att inte kunna äta något när man vill utan allt är på bestämda tider. I eftermiddag blir det gym och ikväll är det Extra Vaganza Pizza. Har ni aldrig sett en Chicago Pizza före så kika in lite senare, de är nämligen mer lika pajer till utseendet och med massor av ost. Kanska ändå ska köra dubbelt pass på gymmet idag...


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0