Skype app

Äntligen! Tack för alla snälla kommerntarer om hur jag ska göra med min telefon för att få Skype att fungera. Först fick jag hjälp att ställa om min telefon till original inställningar och då äntligen kunde jag få access till Market-appen och kunde logga in med min gmail. Så äntligen kunde jag komma till steget att ladda ner Skype. Då passade jag även på att ladda ner Angry Birds som L tjatat om hela hösten, och JA det är löjligt roligt! Men såklart fungerar inte Skype när jag äntligen fått det installerat, utan efter mycket teknisk kompetence från min Roomie fick jag uppdatera hela mjukvaran via datorn. Som tur var har tydligen de flesta Android telefoner samma dator plugg, så även sladden fick hon bidra med.

Nu är jag med andra ord hur lycklig som helst! Har även laddat mitt konto med kredits så att jag kan ringa vanliga telefoner.

Tack dagens teknologi!


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0