Shop til you drop

Idag har jag och J, min roomie, shoppat så himla mycket. Vi åkte in downtown redan efter frukost och shoppade hela dagen. Fösta affären var Ralph Lauren, 4 våningar och den absolut finaste butik jag någonsin sett. og lite bilder så att S♥ vet hur han ska bygga vårt hus i framtiden. Inte ens under hela dagen han vi med att gå igenom vart ända affär i Water Tower. Jag har gjort massor av fynd, eftersom de har rea på rean här nu.

Vi åt sedan lunch på Cheesecake Factory. Har ätit på det i Los Angeles innan, men minnet av så HÄR stora portioner har försvunnit. Vi började med att dela en förrätt, chicken nachos, som sedan slutade med att det blev vår huvudrätt också. Portionen vi fick in, för en person, var så stor att vi inte ens kunde äta upp hur gärna vi än ville. När vår huvudrätt sedan kom in, som var en liten petite pasta carbornara blev det att ta den i en dogybag.


Inne på Ralph Lauren



Ralph Lauren Bar någon?

The Cheesecake Factory Chicago

Nachos för en?



The Magnificent Mile


Comments
Posted by: Andreas

Dagens tips är att åka upp till baren i Hancock och titta på utsikten (samma hus som cheese cake factory). Det kostar inget, så länge man köper något i baren och är till och med högre upp än skydeck om jag inte minns fel.

2011-01-18 @ 09:21:14

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0