Gingerbread man

När  jag kom hem från lektionen var det full show i entrén nere på vårt Drom. Alla stod och dekorerade pepparkaksgubbar. Det är spännande att bo så här på en amerikansk skola, för det är helt annorlunda från svensk kultur. Trivs hur bra som helst, bortsett från att det inte är ordentliga toaletter, utan mer bara små skrymse med en halvtäckande dörr. Alltså, inte mycket till privat liv här.

Jag sitter just nu och snacksar på lite havregrynsgröt som jag köpte här om dagen, sk quick oats som man gör på att koka vatten och sedan låta det stå två min. Allt här ska gå så fort. De havregrynen jag köpte var de ända utan tillsatt socker, finns det att köpa gröt med socker och smak hemma?



Vänstra herren är tillverkad av J


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0