Första dagen på tredje veckan

Kan ni förstå att nu inleder jag min tredje vecka i Chicago?! Tiden bara springer iväg. Terminen slutar redan den 14 maj, vilket betyder att jag snart varit här en fjärdedel av tiden. Jag har så mycket saker som jag vill göra, men som plånboken säger nej till. Jag har suttit och googlat runt lite på vad jag verkligen vill hinna med innan jag åker hem. Det är absolut viktigt att jag börjar redan nu, så att jag inte står där en dag med alla mina väskor på väg hem mot Sverige igen och inser att jag bara gjort hälften.

Här är lite av de saker som jag absolut inte vill missa:
- Åka ut till Tivolit på piren när det öppnar i vår
- Turista runt i down town
- Besök Lincoln Park Zoo
- Strosa runt i Millenium Park
- Besöka massor av mysiga restauranger nere vid Piren
- Besöka minst 3 olika museeum
- Se Chicago Beers spela en hemma match
- Försöka få biljetter till Les Miserables den 26 feb


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0