Engelska test

God morgon! I natt blev det en lite mer sömn, men vaknade ändå 04.13 och var hur pigg som helst. Slumrade till efter det till klockan ringde. Nu ska jag upp och hoppa, för om lite mer än en timme ska jag vara på engelska prov tillsammans med alla andra utbytesstudenter. Det känns ganska konstigt att vara en av "dem", för i vanliga fall hemma är det alla konstiga kineser och diverse som är de skumma typerna och nu ingår jag där.

Gårdagen var väldigt trevlig. Efter jag checkat in på Anderson Hall och fixat lite, anordnades det en shopping tur med bil. Så jag och två andra, underligt nog, svenskar följde med och köpte täckte, kuddar och lite inredning. Väl tillbaka igen var det dags för middag med andra utbytesstudenter. Den ända som inte var svensk var den söta tjejen som skulle visa vart vi skulle äta. Alltså, det är en hel del svenskar här. På gott och ont.
Jag ska försöka ta fler bilder idag och visa er.

Comments
Posted by: Catta

Du verkar ha det bra :) det glädjer mig. Sköt om dig!

2011-01-13 @ 18:01:01

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0