Ät aldrig gul snö

... eller ät aldrig räkor i skolans restaurang. Igår fanns det en jätte god risotto med tigerräker, och jag som älskar havets läckerheter tog en rejäl portion. Men lyckan var kort, för max tjugo minuter senare står jag själv dubbelvikt som en räka i hissen på väg upp på rummet och mår verkligen jätte dåligt. Sen låg jag i fosterställning i min säng resten av kvällen.

Äntligen är jag på rätt sida av världen för att se Gossip Girl i tid. Ni har väl inte missat det senaste avsnittet? Hur underbart är inte det att slippa fundera på att ladda ner det. I och för sig så är en veckas väntan på en dos av Manhattan lika lång här som i Sverige, men det känns ändå betydligt bättre.




Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0