Paket

Jag har fått paket. Jag älskar att få paket på posten. Den här gången kom paketet från mamma, och hon hade skickat min Cosmopolitan! Nu ska städa upp lite på vårt rum och sen sätta mig och bläddra lite bland vårens svenska trender och jämföra dem med vad som står i den amerikanska upplagan.
Jag har insett att även om USA är världens modeland så klär de sig inte efter det. Världens alla möjligheter finns och ändå klär sig alla i mjukiskläder och sneakers. Det är i och för sig bra för mig, för alla snygga kläder lär hänga kvar längre i affärerna!




Comments
Posted by: anna-lena book

Catarinas syster har precis börjat läsa på Köpenhamns design och modelinje. Kom in som 1 av 14.

Det är jättekul.

2011-02-09 @ 18:00:53

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0