Helger när de är som bäst

Förlåt för dålig uppdatering igår, men jag är inte 20 längre... (Ironiskt nog) Jag är fortfarande trött från i fredags, men det är då helger är som bäst. En super bra fredagskväll och en slapp lördag. Gårdagen blev att endast ligga i sängen hela dagen och titta på OC, bortsett från när vi gick och åt middag med Sofie. Jag var verkligen hur trött som helst och ville inte gå utanför dörren, men ändå släpade jag mig själv upp från min sköna säng och begav mig mot tågstationen där det visade sig att vi fick stå och vänta i över en timme. Sen därefter resulterade till att restaurangen vi skulle gå till stängde innan de kom fram. Ingen riktigt lyckad kväll.


Mina Easy-Tone's gör mig på klätterhumör!


Det är inte okej att äta mat på samma ställe två gånger på en dag...


Bästa Borritosen i stan för $3.50


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0