Fredag - igen

Redan fredag igen?! Tiden bara försvinner. Slutet på fjärde veckan alltså.

I helgen har jag ett fullspäckat schema som jag ser fram emot. Men fredagens händelser är mer oklara. Igårkväll var vi och tittade på våra svenska killar när de spelade i sitt baksetlag på skolan. Kunde inte låta bli att skratta, för det såg verkligen inte seriöst ut. Mer som när killarna spelar basket i skolan. Alla i olika tröjor och man har knappt koll på vem som är i vilket lag. Tyvärr förlorade dem med 31-12, vi får hoppas de kommer igen i nästa match. De har trots allt en hel serie på sig!

Solen skiner även idag och jag känner mig på ovanligt bra hurmör fast jag är trött som en snusmumrik. Dags att hänga upp lite tvätt på tork.






Comments
Posted by: A

Allt är klart och min semester är godkänd.



Låt oss planera dekadensen nu.



2011-02-07 @ 16:29:38
URL: http://electronicpostmail.blogspot.com/

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0