Från himlen och tillbaka

Vi har varit ute och inspekterat all snö. Kan knappt förstå att all denna snö kom under en natt! Ett helt vinterland som är utanför mitt fönster.
Kvällens middag blev på Yummy Buffe. Det var den bästa buffe jag varit med om, eller iallafall nummer två om man räknar med skaldjursafton på Grand Hotel i Lund. Där fanns verkligen allt, allt & allt. Jag har aldrig ätit så mycket i hela mitt liv. Frossade i mig sushi (tog bort riset för att undvika onödig mättnad), massor av olika sorters kött och kycklingvingar, vitlöksbröd och efterrättsbordet ska vi inte tala om. Jag slog ett personligt rekord i glass, körsbär och jordgubbar!

Påvägen hem bestämde J och jag att vi skulle promenera hem för att smälta maten. Vi hittar en jättefin teater inte alls långt från restaurangen där biljetterna bara kostar $7. Vilket kap tänkte vi och skyndade in. Väl innanför porten är det en aning underlig stämning med nedstämd belysning i lustiga färger. Mannen bakom disken undrar om vi behöver hjälp, DÅ av en ren slump ser jag en plasch en bit bort på väggen där det står "Our Team" och bilder på massor av lätt klädda damer. Vi hade inte alls hamnat på en kalas billig teater utan på en porrklubb där man kunde hyra sitt eget VIP rum. Som det kan gå.


Fickparkering?

Jag gillar att istapparna blåst fast längs dörren


Underbar vinterdag med sol och -18grader


Yummy Buffe (missa inte min ristallrik till vänster som 10min senare blev överfull)


Toppade sedan middagen med lite dessert


Så här galet mycket snö kom det efter en natt med Chicagos värsta Blizzard sedan 1978


Teater vs. porrklubb?!





Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0