Stockholm!

Då befinner jag mig i huvudstaden. Kom hit redan igår morse. M ringde 05.10 och sa att han var utanför min dörr om tio min. Sen bar det av! Som tur var hade jag med min kudde och kunde få två timmars extra sömn i bilen. Efter en hel dag med tävlingar på Eriksdalsbadet och att jag dömde en tävling som höll på i nästan tre timmar var jag helt slut i huvudet.

Har eftermiddagen fri idag! Helt underbart! Skulle egentligen träffat älskade J och tagit en fika, men hon ringde i sista stund med återbud. Får se, vi pratade något om att gå ut och äta middag ikväll istället. Nu ska jag lägga mig på soffan och vila ögonen ett tag.
Måste bara påminna er läsare om att jag firar 4 års jubileum idag! Jag & mitt körkort! :)
Trevlig helg!



Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0