Samsung Galaxy S

Jag har äntligen fått min nya mobil! Har längtat så himla länge. När S och jag var på MediaMarkt i lördags tänkte jag att jag kunde kosta på mig ett mobilskydd. Där springer jag gång upp och gång ner för att hitta ett snyggt skydd, men överallt hänger bara iPhone-skydd. Vita, svarta, små, stora, hårda, mjuka, metallfärgade och genomskinliga. Tillslut fick jag fråga efter ett till Samsung och där längst ner på hyllan hände ett svart och ett vitt. Och jag som suktade efter ROSA...! Var en snabb visit på A6 nu på förmiddagen för att prata med dem inne på Telenor. Insåg snabbt att det inte är värt att betala 19kr/dygn för mobilsurf, och nu är det problemet löst! Kom även hem med lite nytt smink från Make Up Store.
Nu är det dags för mig att laga lite lunch och i eftermiddag blir det ny kursstart i Management Accounting. Har för engångsskull varit ute i god tid med att beställa min kurslitteratur. Jag lär mig av mina misstag, sist tog det en månad innan jag fick min bok i Business Statistics.

Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0