Jag har verkligen varit usel på uppdateringar!

Hej kära läsare,

Jag har sedan flera månader tillbaka varit väldigt dålig på att uppdatera här i bloggen. Nu när jag var hemma i Malmö i helgen fick jag en massa klagomål och bestämde mig för att ta upp bloggen igen. Dessutom kommer den vara perfekt för er här hemma nu när jag flyttar i januari.

Kom upp till Jönköping i förmiddags, fick åka med H hela vägen. Verkligen underbart att slippa åka tåg och bara sitta i passagerarsätet med en kaffe i handen. Mina nya kurser börjar inte förrän imorgon, så denna soliga måndag kommer jag spendera på gymmet och senare ikväll blir det jobb.

Nu ska jag titta lite på TopModel innan jag beger mig till gymmet.




Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0