Höstmys

Nu under förmiddagen har jag fått en lång prommenad i ett ganska behagligt höstväder. Det jag älskar med hösten är alla fina färger som trädens löv skiftar i. Tog en sväng inom stan påvägen hem, köpte med mig Sofi Fahrmans nya bok Elsas Värld. Nu blir det lite mys i sängen med min nya bok och en kopp violtea innan det bär av till skolan. Ska ha första lektionen i Strategy and Technology, med mitt simhoppsbarns pappa som course co-ordinator. Har läst lite i kursinnehållet och kursen verkar vara intressant.

Comments
Posted by: Anders Mellander

Imorse pillade jag mig lite i naveln. Det var kul.

2010-10-27 @ 13:56:47
Posted by: Johan

Var på Sofis release-event för den där boken i lördags =)

2010-10-28 @ 13:03:29

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0