Fullt ös en torsdag

Klockan ringde imorse 05.55 och jag visste knappt vart jag var när den väcker mig ur en dröm. Steg upp för att skynda iväg på spinningpass med L som börjar redan 06.45. Även om det alltid känns så himla tungt när klockan ringer är det så underbart att kvart i åtta och veta att man redan tränat, sen är man välförtjänt en varm dusch. Vi åt sedan frukost tillsammans på Bernads, stora härliga frallor och vi avslutade frukosten med vars en stor kaka.

Jag glömmer hela tiden att ta med min kamera, men ska fortsättningsvis vara bättre på att dokumentera åt er!

I kväll är det utgång. Först en sväng till skolans pub och kvällen ska sedan avslutas på Klubb Kaj. Så himla längesen jag var ute i Jönköping att jag faktiskt ser fram emot det. Så länge det inte börjar regna och blåsa stör det inte mig att man måste klä på sig lite extra på kvällen.

Nu är det dags för mig att skriva lite på min inlämningsuppgift i Strategy and Technology.


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0