snöblandat regn

Här blev det vinter över en natt. På vägen upp från Lund i söndags var jag nästan helt säker på att jag inte skulle behöva använda mina varma vinterjackor förrän jag flyttar till Chicago. Men så fel jag hade, redan när vi parkerar i Jönköping inser jag att det är minusgrader ute, så i söndagskväll blev det att inviga de monster tjocka jackorna. När jag tittar ut genom mitt fönster nu inser jag att de nog måste användas i fortsättningen med.

Idag har jag inte lektion förrän klockan ett, så när lusten tar sig ska jag kila iväg till gymmet och tänkte även få en del pluggat nu under förmiddagen. Skulle verkligen behöva kila inom stan för att köpa ett paraply, för i den här staden känns det inte som om en regnhatt räcker...



Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0