simhopp

Igår gjorde jag något som jag inte gjort sedan jag slutade 2006, simhoppade!! Jag och J var på Rosenlundsbadet och lekte lite på olika höjder. Ett riktigt pirr i magen när jag stod på en svikt igen. Sedan jag slutade simhoppa, efter körtelfeber och lunginflammation, har jag skjutit saknaden åt sidan och sagt till mig själv att jag gjort rätt beslut. Men igår, väl tillbaka där jag spenderat över 10 år av mitt liv, gick känslorna inte att trycka undan längre. Jag blev imponerad av mig själv, att efter allt slit och träning sitter kunskaperna i ryggraden.


J & jag från 10m. Kan inte förstå att det var min bästa höjd!?


Stylisch bakåtvolt al á J





En och en halv volt framåt med en skruv


Comments
Posted by: Anna Friberg

ANNAPANNA! Grymt kul att se dig hoppa, att du vågar efter 4 år haha :) Kram!

2010-11-30 @ 19:24:05

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0