Packat och klart

Imorgon bär det av till Lund med mina hoppare. Här är det ingen lugn stund mitt uppe i tävlingssäsongen. Diving Lund 2010. Med tanke på fina resultat från helgen, ser allt ljust ut. Längtar lite efter att få träffa S med! Vår nya rutin är att ses varannan helg, eller iallafall min nya rutin med tanke på att det är jag som kommer hem. Helgens schema är fullt späckat med saker. Tävlingar hela dagarna och sen har jag blivit bjuden på en hel del roliga saker på kvällarna.

Regn och rusk i denna stad idag igen. Det blev på med regnhatten och stövlar påväg till skolan. Nu ska jag sätta mig och räkna lite på Management Accounting inför kvällens seminarie. Eftersom jag fick tillbaka min kamera av L idag tänkte jag visa lite mingelbilder från torsdagen.








Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0