Morgonträning

Har precis kommit hem från F&S, kört ett spinning pass. Ser fram emot att äta en god frukost med ägg och müsli.

Har lektion fram till klockan tolv, sedan bär det av mot Lund med mina hoppare. Fick ett spännande sms av S i natt där det stod att han har en glad överraskning till mig. Och jag som bara älskar överraskningar! Kan knappt vänta tills han ringer och berättar vad det är. Som sagt, ser fram emot den här helgen.

Just nu är det väldigt många när och kära till mig som åker till England. Tänk lite Vintage-shopping i London. Som tur är bestämade jag med Sis, när jag pratade med henne från Tenteriffa, att det blir skidåkning över nyår. Snö, varm choklad och after-ski.

Dags för frukost!


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0