Måndag

Då var det måndag igen. Tiden springer iväg. Är det ingen av er läsare som ibland känner precis som jag, att man skulle ha en pausknapp som stannade tiden ibland. Så man kan få tillfälle att njuta lite!

Mamma ringde mig igår och sa "Jag skulle bara ringa en snabbis för att säga hejdå!" Jag som står mitt på Eriksdalsbadet undrar vaddå hejdå!? "Men Anna! Har du glömt? Vi reser en vecka till Teneriffa nu hela familjen!". SUCK! Det var den resan jag fick tacka nej till i våras, för jag visste inte om jag han med skolan då.

Jag har precis kommit ut ur duschen från ett träningspass på F&S, så måste snabba mig nu innan V ringer på dörren!

Vi hörs senare!


Comments
Posted by: Bengt

Ojojoj!

2010-11-01 @ 16:38:06

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0