Händelselösa dagar

Äntligen har värmen kommit igång hemma hos mig. Imorse var första gången jag vaknade upp utan att ha frost under näsan. Jag bor i ett gammal hus med fönster som är över 100 år, och ni kan gissa hur mycket det drar under fönsterna!! Inte nog med det, utan värmen regleras efter ute temperaturen och när det ligger runt 2-5 grader reagerar inte termostaten på att det är kallt. Så nu äntligen när det är minus grader sprutar värmen igång!

Idag har jag fixat den finaste presenten till S som fyller 25år nästa onsdag. Han kommer att älska den och definitivt tycka att han fick den finaste presenten från mig och mina föräldrar!

Har ni sett det senaste Gossip Girl avsnittet än? Är det någon mer än jag som tycker att det börjar bli lite väl mycket intriger nu?! Själv ser jag mest på serien för att de har helt underbara kläder!!

När jag kom hem från träningen igår och satte på Tvn kom Äntligen Hemma upp i rutan. Där ser jag den mest perfekta garderobslösningen jag någonsin sett! Så det blev för mig att rings S och be honom lägga det på minnet. En sån här garderob är ett måste i vår lägenhet till sommaren! Förvaring från golv till tak och inga skor i framtiden som kommer bli bort glömda i en skokartong. Vilken tur att jag har en händig man!!






Bilder lånade från Äntligen Hemmas hemsida.


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0