Dimma

Jag har nyligen kommit hem från Lund. Är nog själv hemma hela veckan, så började med att storstäda hela lägenheten så nu är den verkligen ren och fin. Pappa ska ställa ut på Elmia Subcontracter-mässan denna vecka och kommer hit en kväll och ska äta middag med mig. Då är det bäst det inte luktar sopor när han kommer innan för dörren.

Helgens tävlingar gav två guld i utdelning. Var sedan på inflyttningsfest i Köpenhamn i fredags hos min kusin. Verkligen en super trevlig fest! Synd bara att jag var tvungen att åka hem ganska tidigt, eftersom jag skulle vara på Högevallsbadet redan 07.00 morgonen där på.

Lördagen jobbade jag till klockan tre och var sedan så trött att jag somnade redan halv fem i soffan hemma. Vår foundue och bio slutade av trötthet med en planka på Broderstugan och såg The Social Network på film.

Ikväll blir det julbak hemma hos L. Tänkte att jag även skulle hinna med att plugga lite ikväll, känns som om ketchup-effekten i skolan snart träder in.

Mingelbilder från inflyttningsfesten




Bilder som prisutdelare, Högevallsbadet Lund







Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0