På torsdag äts det ärtsoppa...

... på fredag är det fest! Fredag är alltid den dan som känns bäst!

Igår var vi ute och rastade Porschen en sväng och tvättade av allt damm som samlats över vintern i garaget. Nu har våren äntligen kommit! Hela tio grader i skuggan. Jag och O satt t om ute. Hon anställde mig som personlig stylist, så det blir både att nåppa ögonbryn och leka frisör. Jag klippte ungefär en 4cm och klippte upp det fram till. Frisörer som tar 500kr för en klippning kan slänga sig i väggen, här kommer jag! Mästarnas mästare! Haha, jag är som Lotta på Bråkmakargatan; Jag kan faktiskt allting!

Jag vaknade imorse hur förkyld som helst. Jätte jobbigt! Nu ska jag bege mig till Entré och köpa näsdroppar. Mamma ringde igår och frågade om jag kunde jobba en timme innan lunch, så skulle jag tjäna ihop till ett liftkort i Zell am See nästa helg. Inte illa. Så jag beger mig till företaget vid elva och ska mecka lite med > APe's < hemsida. Vad tycker ni? Visst har jag lyckats?

Inte nog med att jag vaknar jätte förkyld, sen när jag kommer upp inser jag att S♥ INTE har lagt mitt nyköpta konditoribröd i en platspåse över natten. Vilket resulterar till ett gigantiskt knäckebröd! Det gör en verkligen till att vakna på fel sida...


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0