Nu blir jag lite sur på mig själv!

Jag har blivit så odisiplinerad den senaste tiden! Blir galen på sånt. Det är inte okej att äta lite godis då och då, det är inte okej att unna sig fika var varannan dag och det är verkligen inte okej att inte följa sina egna pluggschema. Jag mår faktiskt inte bra av att inte känna att jag lever ett sunt liv. Sen tycker jag absolut att alla är värda att skämma bort sig själv då och då. Nu blir det ändring på det! Iallafall med pluggandet, godis-dilemmat får jag lösa efter tentorna. Jag kommer knappast kunna sitta konsentrerad i 2 veckor utan socker...! Alla som funderar över Nutrilett kan ju slänga sig i väggen, äta sunt och regelbundet med träning får vem som helst i sommarform.

Nu ska jag boka in mig på 70min spinning ikväll, sen sätta mig och läsa Animal Spirit till MacroEconomics Assignmenten som ska vara klar snart.




Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0