Ååååh

Min älskade S♥ är den personen som kan göra min vansinning fortast, får mig att gråta genom att trycka på en knapp, har minst förståelse för tentaplugg och kan få mig att hata honom mest i hela världen. Men han är den mest förstående människan när det väl kommer till sak, den ärligaste själen på denna jord och den mest underbara pojkvän man kan ha. Jag älskar honom mest i hela världen. Nu är det bara dags för mig att flytta hem snart, så vi kan köpa vår lägenhet och börja ett liv tillsammans. För ärligt talat så är jag lagom dryg som bara flyttar runt hela tiden och lämnar honom i Malmö.

Jag tror att kärleken övervinner allt.

Amor Vincit Omnia
som står över vår säng stämmer verkligen.


Sov gott.


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0