Tillbaka i jönköping

Nu är jag tillbaka i Jönköping igen, vilket kommer resultera till mycket fler uppdateringar här. Kom upp igår middags, för jag skulle jobba på kvällen. Sen kom S hem till mig och middagen stod serverad när jag kom innan för dörren. Vilken lyx!

Idag har jag haft mina två första lektioner i skolan, för min andra termin på Jönköping International Business School. Tänka sig, redan termin två! Vart tar tiden vägen? Det var hur kul som helst att träffa alla i skolan igen. Hade inte alls räknat med den glädjen av att se alla tillbaka efter jullovet, men det blev som ett lyckorus genom hela kroppen.

Nu ska jag packa väskan för att gå iväg till F&S och träna, ikväll blir det tjejmiddag med L&L som alltid är lika mysigt.



Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0