Snabbt eller långsamt?!

Jag och S♥ har i februari varit tillsammans i 2½år, verkligen jätte lång tid. Men vad har egentligen hänt under dessa år? Mer eller mindre inte alls mycket, mer än att jag flyttat världen runt. Fast ett så bra förhållande som vi har nu har vi nog aldrig haft. Det är verkligen en underbar känsla att vakna upp varje morgon bredvid den man älskar mest och bara känna att det här känns rätt. Bortsett från imorse när jag vaknar av att S♥ trycker på min nästa med sitt pekfinger, fast vi började dagen med ett skratt!

Ser man istället på andra förhållande som knappt varat lika länge som vårt, är det lägenheter, hundar, hus, barn, bilar och hela fadderittan. Sen ska man aldrig stressa heller, det är kanske det som gjort att vi är här där vi är idag. Fast den senaste tiden har det varit en massa tjejsnack mellan mig och S om guld och diamanter, barn och bröllop. Senast herromdagen, på vår tjejkväll, när vi satt en hel kväll och bara klickade runt på olika webbsidor med vigselringar och brudklänningar. Vi ska helt klart ha vars ett prinsessbröllop precis som i sagorna.

Efter ett par timmar hade iallafall jag bestämt mig vilka vigselringar jag kan tänka mig.

Min favorit var den här från Tiffany Co;

Stilren med en stor diamant i mitten. Påminner lite om prinsessan Madeleines ring. Är den inte underbar?

Den som är nästan lika fin är en annan också från Tiffany Co;

Inte lika kassisk med fortfarande stilren.

Vi får väl se. Det lär dörja många år innan jag får bekymmer med vilken ring jag ska bära. Men drömma går ju, ellerhur!


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0