Onsdag

Då är äntligen mobilen tillbaka i min ficka. Oturligtvis glömde jag den på soffbordet när jag var hemma om för att hämta kläder och maten i kylen, för jag är nämligen utslängd från min lägenhet de kommande dagarna. Tydligen har tanten som äger lägenheten blivit jätte sjukt och hennes barn med barnbarn sover här. Tur för mig att jag kunder inackuldera mig hos L!

Ikväll blir det Revy på teatern i Jönköping. En proffisionell dansare i min klass kommer att delta, så det blir först middag ute med tjejerna och sedan underhållning.

För tillfället sitter jag och äter min någorlunda tråkiga lunch, tomatsoppa med pasta skruvar och en grov bulle. Det är nackdelen med att bo själv. Man måste alltid äta upp den maten man köper. Bättre att bo med S♥ för han är som en dammsugare. Hinner knappt lägga in det i kylen innan all mat hamnat i hans kyl på jobb... Oturligtvis äter hans inte chocklad, så den sitter på mina höfter istället.

Dags att sätta mig ner och plugga lite.


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0