Made my day

Dagen började så bra! De ringde från Boomerang och sa att de fått in min blå/vit randiga skjorta, så jag kilade dit och köpte den innan jag gick till skolan. Suckade lite över vår tenta genomgång av Basic Financial Accounting, och erkände för mig själv att jag slarvar alldeles för mycket.

Väl hemma hade jag fått två avier om paket att hämta ut på posten. Lyckan blev total! Ett var min plånbok från mamma och det andra var från söta Kimberly i Australien.


Vem blir inte som ett barn på julafton med två vadderade paket på bordet?!


Kunde absolut inte hålla mig med att öppna, och inuti låg ett silvirgt paket!


I paketet låg en siden kimono och söta ballerina morgontofflor! Kommer garanterat att inviga det redan ikväll...

Nu är det hög tid för mig att hoppa i skorna. Jag ska en sväng till IKEA och sedan äta lunch med S.




Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0