Lördag

Nu har det varit lördag och söndag tusen dagar i rad känns det som! Jag behöver vardagarna tillbaka för att kunna komma in i rutinerna igen. Har dock fortfarande ont i mitt knä så undrar när jag kan börja träna igen? Ska testa spinning, tror det sliter minst på mina knän...

Idag var S♥ och jag en snabb vända uppe i stan för att för fjärde gången på ett halv år fixa en ny mobil till honom. Han hade turen idag att Telenors julerbjudande fortfarande gällde, så han fick två telefoner på köpet av en. Eller ja... den han fick på köpet ser ut som en leksakstelefon i plast, men det lär inte dröja många veckor innan han måste använda den ändå. Sen blev det lunch på PizzaHut. Nu blir detv andra bullar, jag måste sluta äta all denna skräpmat! Verkligen värdelöst att åka hem och bo med S♥. Så mycket McDonald's, pizza och kebab som jag ätit nu sedan jul, har jag inte fått i mig på mer än ett halv år. Tillbaka på strika linjer nu, snart sommaren 2010!!

Imorgon bär det av till älskade Stockholm. En implusresa utan dess like, men ibland är impulserna de bästa! Ska upp och se på J's nya lägenhet och tydligen hennes nya chihuahua med. Jag kommer totalt smälta när jag ser den. Jag har redan fått stränga förhållningsorder av S♥ det absolut INTE kommer bli någon hund i vår nya lägenhet. Det är ju trots allt ett tag tills jag flyttar hem och tills vi köpt lägenhet, så jag kanske har turen att han ändrar sig. Tänk allt en liten Zorro mysandes i soffan!

Sitter och väntar på att S♥'s tvätt ska bli klar någon gång. Tydligen är hans tvättmaffia fortfrande igång, så nu sitter jag här hemma på en stol med minst 3 timmars tvättande framför mig. Funderar på att strunta i det och låta honom gå med rumpan bar ett par dagar!




Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0