Kul att börja fredagen förbannad..!

Här har man en ledig dag och går upp tidigit för att hinna med så mycket som möjligt och vad händer då?! Jo jag hinner knappt in i köket innan ilskan bubblar upp i mig. Det jag upptäcker först är att de som sov här i tre dagar har druckit massor av mitt favorit tea, ätit upp min chocklad som låg gömd längst bak i skafferiet, snokat runt bland alla mina saker OCH förstört mina hela nya underlägg i köket. Köpte verkligen dem i lördags och nu är det fett fläckar på tre av dem.
Det var ytterst längesen jag var riktigt arg, men den här dagen har absolut inte börjat bra!

Nu ska jag dricka upp mitt tea och bege mig till skolan för att plugga lite. I eftermiddag är det step-up träning och fika med S.



Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0