Inte klokt vad man kan hinna med mycket under en dag...

05.55 ringde min väckarklocka imorse, jag skulle nämligen iväg på morgon-spinning med J som började 06.45. Gissa om mina ögon var trötta när klockan ringde! Efter ett 50min morgonpass, en varm dusch och bastu avslutade vi morgonen med F&S ekologiska frukost. En helt underbar start på dagen. På vägen hem gick jag inom Ica för att handla lite mat och när jag stod i köket och packade upp varorna insåg jag att klockan bara var 09.00. Tänka sig, jag hade hela dagen framför mig!

Förmiddagen spenderades med att S gjorde slingor på mig, men ett väldigt lyckat resultat. Tror inte att folk i min omgivning ser en stor förändring på färgen, men den har fräschats upp en hel del. Efter mina hår-insidenter i höstas är mitt hår på rätt köl igen. Vaken gul eller grönt...! Dagen fortsatte med tvättid. Det blev inte mer än sex maskiner tvätt. Där med är vårkollektionen på plats med nya härligt gröna handdukar, fräscha gardiner i köket, nya blommor och lite annat smått och gott.

Halv fem var det dags för mig att gå till skolan, för en tre timmars lång föreläsning i MacroEconomics. Kvällen avslutades sedan med en god middag hemms hos mig tillsammans med C och strykning. Nu är det äntligen hög tid för mig att hoppa i säng. Mina ögon faller snart ihop av sig själv.

God natt!


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0