Sverige-Canada

Som ni säkert vet gick det inte alls bra för Damkronorna igår i Vancouver. 13 - 1 blev det. Matchens höjdpunkt var absolut att det var nr 15, K. Timglas, som gjorde mål.

Kvällen igår började med en jätte trevlig middag och ett glas vin hos L och det var sedan av på CapsTournament. Den slutade för de andra, som vanligt en onsdagskväll, på Kåren. Jag brunkarde upp mig under mitt duntäcke i soffan framför OS.

Nu har jag precis bokat sex stycken resor med SJ, mellan Malmö - Jönköping. Plus, efter ett väntande på en timme i kundservice, fick jag tillbaka 239kr för en resa hem nästa fredag som jag inte kan längre. Det är nämligen Gamma Cup i Stockholm då, som mina söta små hoppare ska vara med på. Sen tackar jag aldrig nej till ett helg jobb, det blir extra mycket klirr i kassan då. För de nybokade resorna betalade jag totalt 824kr, inte så illa för så många. Resan upp till Jönköping efter NY kostade endast 95kr, ett riktigt kap!

Jag längtar så mycket efter våren nu! Köpte en vit spetsklänning igår som kommer bli utmärkt när solen tittar fram igen.

GinaTricot 249kr

Nu väntar MacroEconomics på mig.


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0