Spinning

Då var det dags för morgon-spinning klockan tio. Det är så himla skönt att man har tränat sitt för dagen sen. Funderade egentligen på att köra ett boxningspass med L efter vår lektion, halv åtta. Men vågar inte chansa med mitt knä. Sen är det skönt att komma hem i rimlig tid efter skolan och verkligen kunna laga mat utan att svälta. Igår när jag kom hem från spinningen halv tio, insåg jag att jag bara ätit lunch och ett knäckebröd på hela dagen. Det är lite jobbigt att parera in maten i en upptagen dag.

Har ändrat min träning lite, för att se om det ger resultat. Tränar spinning fem pass i veckan och kör dubbel träning på måndagar och torsdagar, för då kör jag även styrketräning med mina små hoppare. Damn, vad jag har tränat upp dem. Hade knappt någon chans igår!

Dags för mig att kila ut i snöstormen!


Comments
Posted by: Mikaelena

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2011-03-29 @ 12:38:29
URL: http://mikaelena.blogimagine.com

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0