Nytt läsar rekord igen!!

Åh vad jag älskar att kolla statistiken när det blir läsarrekord!

Hurtig som jag var imorse var jag på gymmet redan 07.15. Var hemma lagom till halv nio, la mig i ett varmt bad och åt en god frukost. Det är så himla skönt i kroppen när man tränat. Fast jag tränar varje dag, så är det lika skönt efter varje träning. Är inte det konstigt?

Har precis suttit i två timmar med ett Financial Planning arbete som ska vara klart tills imorgon. Inte mycket kvar nu, så det kommer vi att lösa!

Imorgon är det äntligen torsdag, då ska jag hämta ut mina nya glasögon. Kan knappt berga mig, är så exalterad! Är så otroligt väldigt trött på att springa runt i mina "hemmaglasögon" hela tiden, även om jag använder dem just bara hemma.

Nu ska jag fixa till mig det sista, äta lite lunch och sen bär det av till skolan. Slutar inte förräns 19.30. Gud nåde den som gjorde vårt senaste schema.


Comments
Posted by: Sara

Hade varit kul å veta hur många läsare ...

2010-02-24 @ 12:06:24
Posted by: så jävla hemligt

lycka till med arbetet nu fN. litar på dig!

2010-02-24 @ 21:31:30

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0