Nostalgi 2009

Sitter och tittar på lite bilder från 2009, mest från sommaren. Är så trött på att känna mig så himla blek och trist. Saknar att kunna gå med bara ben som blivit solkyssta från en hel vecka på stranden. Försöker att se ljuset komma, det är ju trots allt februari nu. Bara ett litet tag till.

Tänkte visa er lite bilder;

Sis och jag på Teneriffa


S♥ och jag på Sis student


En härlig sommarkväll med grillat. Vem längtar inte?

Båstadtennisen 2009

Härlig sommaroutfit som kommer köras mycket iår igen


Insparksvecka på Jönköping International Business School


Fint besök från Australien/Norge


Ingen sommar utan poolen och drinkar i Beddinge


Avslutar med en bild på mig och mannen i mitt liv. Som får oss att åter känna vinter och kyla i kroppen.

Nu väntar tre timmars tvättid på mig.


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0