New York baby, new york

Jag och S♥ bokade igår en lång weekend till New York. Det kommer att bli helt underbart! Kan ni förstå att jag är lycklig? Fem dagar i en fantastisk stad med den man älskar mest, kan livet bli bättre?! Resan är bokad från den 29 april till den 4 maj, så nu är det mer eller mindre bara att skriva upp nedräknings datum i almanackan.

Igårkväll när jag kom hem från simhoppsmötet satt jag i soffan och skrev en lång "What to do list" medans jag sneglade lite på House. Det finns hur mycket saker som helst att göra i NY, så det kommer att sållas bort en hel del. Vi kommer helt klart att vara turister en dag och springa runt med kameran, det hör till.

Ni har väl inte glömt läsa intervjun med Katarina Timglas i Sydsvenskan!?




Comments
Posted by: Caroline

Gud vad härligt med NY gumman! Skönt att ha det och se fram emot, nu kommer våren gå jättefort ;) Sitter på bussen till sthlm nu.. hoppas allt gick bra i skolan idag. Vi ses nästa vecka! Puss Puss!

2010-02-17 @ 19:07:23

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0