Mjölkmage?!

Jag har kommit fram till att min mage inte tål så mycket mjölk längre. Så himla jobbigt! Tror det här beror på att jag sällan dricker mjölk, och när jag väl anväder mjölk i kaffe/tea eller på gröten har jag minimjölk. Om det nu går under kategorin mjölk?!

Var och åt sushi till lunch idag tillsammans med C, efter tre timmars exercise seminar i Macro Economics. Vi avslutade vår lunch med en latte på Coffeehouse by Geroge. Valde en med soyamjölk idag, såm får se om min mage håller sig på rätt bana.

Måste bara tilllägga till er läsare att jag är jätte glad för alla kommentarer jag fått se senaste dagarna! Uppskattar verkligen att logga in här på bloggen och läsa vad ni tycker och tänker. Om ni saknar något eller vill läsa mer om en speciell kategori vill jag gärna att ni berättar det för mig. Ni börjar trots allt bli väldigt många läsare nu, vilket jag tycker är hur kul som helst.

Nu ska jag sätta mig i soffan och koppla av en stund med Ellos tidningen som trillde in i brevlådan idag.


Vimmelbild från Karlssons salonger


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0