Måndag

Idag när klockan ringde 06.30 var mina ögon helt svullna och mitt huvud dunkade mer än någonsin. Kul att börja en ny vecka så?! Solen skiner iallafall, så nu är det hur vackert som helt i Jönköping. Jag tror aldrig jag under min livstid har sett så här mycket snö inne i en by. Då har jag åkt skidor minst en gång per år sedan jag var liten, helt galet! Det är minst tre sporthallar här i trakterna där taken rasat in som inte orkar med trycket. Påvägen hem från Friskis igår gick jag förbi en parkbänk, där det var snö upp över sittdelen, så man såg inte mer än ett ryggstöd som tack upp. Nere på min gård är cyklarna så insnöade att det bara är ett styre och sadel som sticker upp.

Nu ska jag skriva klart på vårt Financial Planning arbete. I efter middag blir det jobb och sedan spinning igen... Är himla trött på spinning nu, kör minst fem pass i veckan. Längtar tills min överansträngning på ledbandet lägger sig. Känner mig som en pensionär, när man varken kan springa eller hoppa. Ska träna lite tillsammans med mina barn ikväll med. Ser hur pass mycket tryck knät tåler.

Var på middag i lördags, där de mer eller mindre totaldissade att berätta i sin blogg vad man ska göra under dagen. Vi får väl se om jag kan komma på något annat att skriva om i eftermiddag. Annars får ni väl hoppa att läsa min blogg!

Ha en bra dag!


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0