Läsarrekord

När jag loggade in på bloggen insåg jag att igår hade jag nytt läsarrekord!

Vill välkomna er alla nya läsare!


Dagens Schema;
- 07.30 Frukost
- 08.30-12.00 Plugg
- 12.00-12.45 Lunch
- 13.00-16.00 Föreläsning i Financial Planning
- 17.00-18.00 Spinning

Det var en trevlig kväll hos R igår, men skönt att vakna upp pigg och utvilad utan bakfylla. Tror säkert att de andra hade hur trevligt som helst ute igår ändå!

Fick även veta att min enda simhoppskille har brutit armen i onsdags på träningen. Tydligen skulle han resta upp studsmatten själv, vilket inte var en lyckad idé. Så går det när man sätter in en annan tränare än jag. Tur jag är tillbaka på lördag igen och tar hand om dem.



Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0