Godmorgon

Nu sitter jag, efter ett 45min spinning pass och en god frukost, klar för att börja med dagen. En himla befrielse i kroppen att träna så tidigt på morgonen. Man slipper först och främst att göra sig iordning två gånger på en och samma dag, vilket bara det är guld värt.

Jag ska kila ner på Coop och köpa lite ingredienser för dagens lunch tillsammans med L&L. Vi ska nämligen laga matvåfflor, alltså den betydligt mer nyttiga sorten av våfflor än de med sylt och grädde. Antingen blir det med hackad rödlök, creme fraiche, hackad skinka och ost, eller med creme fraiche, kräftskärtar och rom. Vi får se vad jag känner för när jag står i valet och kvalet. Men först ska jag vika och lägga in all min tvätt från igår.

Måste bara berätta att jag är så himla avundsjuk (i en bra bemärkelse) på L just nu, hon implus köpte en resa till Phoenix. Så hennes tåg mot Kastrup avgår 03.30 inatt. Om man hade något sådant att se fram emot...


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0