Fredags Brunch

Nu sitter jag med en handdukt på huvudet och håller på att smörja in mig i mitt grapefruit bodybutter från The Body Shop. Älskar verkligen den lukten, så frisk och fräsch. Ska senare möta upp C för en brunch på Café Johan. Åh vad jag älskar att skämma bort mig själv ibland. Jag tycker att man alltid ska prioritera att göra det. Jag är, som alla andra som är studenter, kanske inte den som får in mest pengar på kontot varje månad, men jag tycker att vänner ska prioriteras i första hand. Hellre att jag väljer bort en halv snygg tröja på H&M, än en härlig stund på ett café.

I eftermiddag står studier på schemat, tillsammans med strykning av mina sex maskiner tvätt. Jag vet att jag tidigare sagt att det är betydigt skönare att tvätta lite oftare än massor på en gång. Jag får dock inte tiden att räcka till! Ikväll blir det tjejmiddag och packning för min helg i Stockholm.

Måste med ett sorgset hjärta meddela att Damkronorna förlorade igår på förlängning mot Finland, 3-2. En rysare till match, men ändå gick det inte hela vägen hem. Synd...

Ha en trevlig fredag!


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0