Bakning

Imorgon är det, som ingen kan ta miste på, Alla Hjärtans Dag. Eftersom mannen i mitt liv är i Malmö så får jag fira den på annat håll. Jag ska nämligen ha lite Alla Hjärtans Dag mingel imorgon kväll. Har försökt att överträffa mig själv lite genom att baka hjärtformade kärleksmums-bakelser till var och en. Jag fick en utmärkt inflyttningspresent av Sis♥ i höstas, nämligen hjärtformade muffinsformar. De ska till och med dekoreras med vars ett geléhallon-hjärta imorgon innan alla kommer. Vågar inte öppna kylen nu, för då finns det risk att jag ätit alla tills imorgon.


Innan det blev muffinstoppar på dem


Så här bedårande blev de som färdig gräddade


Här har vi ett av två fat som står på kylning. Mums!


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0