Ännu en snöstorm

Nu när Jönköping kommun äntligen lyckats med att rensa gatorna från alla snö kommer det en ny snöstorm. Jag gick från stan hem till min lägenhet och såg ut som en snögubbe när jag klev in i hissen.

Lunch på Restaurang Lingon tillsammans med L&L. Stekt strömming med hemlagad potatismos och rårörda lingon. Hur underbart gott som helst! Husmanskost är helt klart en stor favorit på menyn av mat. Det blev även lite shopping som bland annat lite underkläder från H&M.


Fina kassar fick jag till lite av dagens shopping.


I dem gömde sig mina nya glasögon, ett rött läppstift och en ny pinsett.


L&L. Haha, förlåt älsklingar♥, ni kommer hata mig för den här bilden. Den är ju så rolig!


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0