Aldrig igen...

Nä, aldrig igen ska jag gå och lägga mig i tron om att det är lugnt att kila ner till Coop imorgon bitti för att köpa mjölk. Usch! Här vaknar man vrålhungrig och måste först klä på sig och handla innan ens det är tal om frukost. Tur man lär sig av sina misstag. Nu har jag även handlat matsäck tills på lördag, då jag ska till Stockholm med min knattar. Jag känner att jag blir snart den nya Ulrika Knape, som tränar OS-hopparna, för just den kataciteten har dem. Så himla kul! Nästa helg har jag till och med bokat in lite skoj för dem efter morgonträningen på lördag. Efter ska vi nämligen gå och äta på McDonalds och se Alice i Underlandet i 3D. På kvällen där åker jag till Borås för att träffa S och C. Då blir det mingel delux. Flera veckor sedan jag ens var ute och tog ett glas vin, så det ska bli kul!

Ni missar inte bronsmatchen ikväll för Damkronorna! Klockan 20.00 på Svt24.

Nu ska jag plocka undan lite här hemma, bädda sängen och sätta lite färg på ansiktet. Där efter bär det av en vända till stan och lunch med L&L.

Ni frågar om hur många läsare jag hade i förrgår med läsar rekord, 156st. Otroligt va! Men brukar långt ifrån ha det normala dagar, det brukar då ligga runt 60-70 stycken.


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0