Böckerna stängda för idag

Nu har jag suttit på sammaställe sex timmar i sträck, bortsett från lite toabesök. Inte klokt vilken teakonsumtion jag har legat inne med idag. Jag kommer vaknar massor med gånger i natt bara för det. Jobbigt...! Jag köpte ett efterlängtat tea idag påväg hem från frisören, ett jultea. Det luktar så himla gott, men efter en kopp var jag redan trött på det. Det innehåller saffran, vilket är en av mina favorit kryddor, men det blev lite väl mycket med saffranstea. Jag skulle valt advents tea istället.

Nu är jag i valet och kvalet om jag ska gå och köpa godis eller inte. Egentligen är jag inte speciellt sugen, men eftersom det är lördag kanske man ska lyxa till det. Ska jag eller ska jag inte?! Jag borde tänka på all julmat som kommer ätas framöver, så egentligen borde jag låta bli. Om man ändå hade haft S♥ ämnesomsättning, då hade jag knappt funderat över saken.

Trevlig lördag!


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0