- 21 grader

När jag kom till skolan imorse kom ryktet till mig att det var 21 minusgrader ute. Jag vet inte helt om det stämmer, men kallt var det. Vid halv fyra när jag satt på bussen mot jobbet stod termometern på - 14. Det kan knappt vara sant!! Tur att mina älskade föräldrar gav mig en stor och varm vinterjacka som används flitigt dessa dagar.

Det är något skumt med mig just nu, jag är konstant trött. Inte att jag vill sova, men att min kropp saknar energi. Mer rastlös och uttråkad, känner ingen direkt glädje av det jag sysslar med för tillfället. Det kommer bli så underbart skönt att flytta hem snart.

Nu ska jag öppna första luckan på min chokladkalender som mamma skickade med mig upp.


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0