Var lyckan kort?

Först spred sig lyckan inom mig, jag fick tillgodoräkna mig alla kurser från Murdoch University, Perth och insåg att jag är klart till sommaren 2011. SEN insåg jag att jag läst alla roliga kurser redan och måste där med läsa ner national ekonomi. För att göra livet lättare tänkte jag att jag tar tjuren vid hornen dirket och läser den sista kursen nu fram till sommaren, men utbudet var inte direkt stort utan jag fick ta det som fanns International Macroeconomics and Finance. Herre min skapare! Igår fick jag mer eller mindre ett migrän anfall av all stress som upprymde inom mig. Jag som precis klarat av Principles of Macroeconomics, hur ska jag klara av fördjupningskursen?! Har aldrig läst så mycket till en tenta som till den och nu blir det betydligt jobbigare. Igår så kändes livet väldigt jobbigt och att jag mer eller mindre gett upp redan innan jag ens börjat. Men, imorse när jag vaknade och solen sken bestämde jag mig för att se allt från en positiv vinkel och har nu mer bestämt mig att jag kommer klara det här. Ser målet inom räckhåll, Graduated 2011.

Börjande morgonen på ett spinning pass klockan 10 och tog sedan en snabb tur i stan innan jag gick hem för att äta lunch. Fick med mig hem två duschmattor från US Polo, en vit och en marin blå, som ska få pryda mitt badrums golv. Det var dock synd att badlakanen var slut.

Nu ringer J.


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0